SamsungYleinen

Kimi Räikkösestä Samsungin brändilähettiläs Pohjoismaissa

Samsung on ilmoittanut tänään aloittaneensa brändilähettiläsyhteistyön Kimi Räikkösen kanssa. Go Capture It! -kampanjaa ja Galaxy S21 -älypuhelinta tunnetuksi tekevien lähettiläiden tehtävänä on auttaa ihmisiä löytämään oma intohimonsa ja rohkeus seurata sitä. Lähettiläät tulevat urheilun ja luovien alojen eri kentiltä, sillä Räikkösen ohella kampanjassa mukana ovat Ben Gorham, Elsa Hosk, Erling Haaland ja Anine Bing.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Kampanjaan mukaan lähteminen tuntui luontevalta, sillä voin seistä sen sanoman takana. Olen saavuttanut omat unelmani tinkimättömyydellä sekä luottamalla siihen, mitä olen ja mitä teen. Ammatissani pienilläkin yksityiskohdilla on valtava merkitys. Jokainen kisa tarjoaa uuden mahdollisuuden, mutta jotta sen saisi hyödynnettyä, mitään ei voi jättää puolitiehen. Kropan, keskittymisen ja teknisten yksityiskohtien on oltava äärimmilleen viritettyjä. On oltava valmiina, ja kun hetki koittaa, pitää antaa palaa”, Räikkönen kertoo.

Kimi Räikkönen on ensimmäinen suomalainen maailmanluokan megatähti, joka ryhtyy yhteistyöhön Samsungin kanssa.

”Kimi Räikkönen on Samsungin “Do What you Can’t” -brändifilosofian ruumiillistuma. Hän on suorasukainen suomalainen, joka uskaltaa tarttua hetkeen omalla kylmäpäisellä tyylillään piittaamatta siitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Haluamme työskennellä henkilöiden kanssa, jotka auttavat meitä välittämään tätä Do What You Can’t -asennetta ja -sanomaa eteenpäin. Kimin rajoja rikkova ura on osoitus siitä, että kovalla työllä ja oikealla asenteella mikään ei ole mahdotonta. Samaa filosofiaa noudattavat myös Samsungin tuoteinnovaatiot”, sanoo Oscar Otteborn, Samsung Electronicsin mobiililiiketoiminnan johtaja Pohjoismaissa.

Samsung Electronic Nordicin lähettiläsohjelma on osa Samsung Galaxy S21 -sarjan lanseerausta. Kampanja keskittyy siihen, miten uraauurtava teknologia auttaa urheiluharrastajia ja luovia nuoria vangitsemaan elämänsä tärkeimmät hetket.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Kimin ohella Samsung Electronics Nordic on kiinnittänyt kampanjatiimiinsä norjalaisen jalkapallotähtipelaaja Erling Haalandin, ruotsalaisen huippumalli Elsa Hoskin, vaatesuunnittelija Anine Bingin ja Byredo-hajuvesibrändin perustaja Ben Gorhamin. Nämä Samsung-lähettiläät tulevat jakamaan ainutlaatuisia tarinoitaan intohimojensa seuraamisesta. He kertovat tarinansa omalla äänellään ja käyttävät Samsung Galaxy S21:sta vangitessaan elämänsä tärkeimpiä hetkiä.

Lähde: Samsungin tiedote

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

Kommentoi

Lisää aiheesta:Samsung